Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Cuda pani Klarki, uzdrowicielki z Jaryszowa :: zobacz komentowany artykuł

23 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Jacek K.~

~Jacek K.~
  • Goście

Napisano 04 wrzesień 2013 - 12:29:47

Zgadzam się z P. opinią jestem lekarzem i mogę potwierdzic,że prawdziwi terapeuci są jedynie uzupełnieniem medycyny konwencjinalnej. Oni zawsze informują o konieczości kontaktu z lakarzem,który zgiagnozował chorobę lub  z lekarzem prowadzącym.Trzeba uważać na samozwańczych uzdrowicieli, którzy twierdzą ,że sami moga uleczyć chorych- nie pomagają i lez żadnych skrupułów wykorzystują słabość i desperacjętych ludzi. J.K.

#2 ~Marianna~

~Marianna~
  • Goście

Napisano 09 wrzesień 2013 - 10:34:59

Jestem z Krakowa byłam u P.Klary mam zdiagnozowanego raka wątroby. P.Klarze nie wyjawiłam jednak prawdy.Usłyszałam, że płuca mam zajete grzybami.

Nie uczyniła cudu jak chorowałam tak nadal jestem chora.P.Klara nie bierze pieniędzy za wizyte u niej  tylko przyjmuje datki na rzecz kościoła.Co za tym się kryje?

Omijajcie takich pseudo uzrowicieli. Marianna

#3 kowall

kowall

Nowy

• Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 18 październik 2013 - 13:01:04

Nie trudno się domyślić, że większośc takich osób to jednak osoby, które "wymyślają".

fajnie zaprojektowane wnętrza mieszkań:)

#4 ~danka~

~danka~
  • Goście

Napisano 20 listopad 2013 - 06:07:05

czy pani klara nadal przyjmuje czy trzeba się zapisywać wcześnie bardzo proszę o informacje  z góry dziekuje

#5 ~Młody~

~Młody~
  • Goście

Napisano 20 listopad 2013 - 08:13:46